museduc banner


Σχολικό έτος 2011-12

Η επιμόρφωση  απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς συνεργάτες του Προγράμματος που διδάσκουν στα μαθήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας που οργανώνει το Πρόγραμμα σε Γυμνάσια και Λύκεια της Θράκης. Η συμμετοχή στις επιμορφώσεις είναι υποχρεωτική.
Η επιμόρφωση έχει δύο μορφές:

Α) Ομαδικές επιμορφώσεις.
Γίνονται σε Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη. Κατά το σχολικό έτος 2011-12 οργανώθηκαν δύο τέτοιες επιμορφώσεις με θέμα την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού των μαθηματικών.

Β) Ενδοσχολικές επιμορφώσεις
Σημαντικό μέρος της επιμόρφωσης στα μαθηματικά πραγματοποιείται στο πλαίσιο ενδοσχολικού τύπου επιμορφωτικών συναντήσεων σε σχολικές μονάδες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας.  Οι συναντήσεις αυτές δίνουν τη δυνατότητα άμεσης επεξεργασίας των ζητημάτων που προκύπτουν κατά τη διδασκαλία από την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθηματικά.
Βλ. το πρόγραμμα των ενδοσχολικών επιμορφωτικών συναντήσεων.

Σχολικό έτος 2010-11
Οι επιμορφώσεις απευθύνονταν σε όλους τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Θράκης και ειδικότερα σε όσους διδάσκουν σε σχολεία με μουσουλμάνους μαθητές. Για τους συνεργάτες του Προγράμματος η συμμετοχή στην επιμόρφωση ήταν υποχρεωτική, ενώ για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς ήταν εθελοντική.  Πραγματοποιήθηκαν οι εξής επιμορφώσεις

Εισαγωγή στο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα των Μαθηματικών 13/1/2011 Ξάνθη και 14/1/2011 Κομοτηνή

Στο πλαίσιο της γενικής επιμόρφωσης που έγινε στις 13 και 14/1/2011 η συνάντηση με τους μαθηματικούς εστιάστηκε σε δύο άξονες:
α. στις βασικές αρχές της μαθηματικής εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα σύγχρονα δεδομένα
β. σε ζητήματα αξιοποίησης του υλικού για τα μαθηματικά, που έχει συγκροτηθεί στο πλαίσιο των προηγούμενων φάσεων του προγράμματος, τα οποία αναδείχτηκαν κατά την εφαρμογή του στην τάξη κατά τις περιόδους 2002-2004 και 2005-2007.
Περισσότερα

2η Επιμόρφωση για το μάθημα των Μαθηματικών
Η δεύτερη επιμόρφωση για το μάθημα των Μαθηματικών έγινε στις 2 Φεβρουαρίου2011 στην Κομοτηνή και στις 9 Φεβρουαρίου 2011 στην Ξάνθη. Είχε ως θέμα: «Η τάξη ως πεδίο μύησης του μαθητή στη μαθηματική σκέψη: διαχείριση της μαθηματικής γνώσης και της μάθησης»
Περισσότερα

3η Επιμόρφωση για το μάθημα των Μαθηματικών
Η τρίτη επιμόρφωση για το μάθημα των Μαθηματικών έγινε στις 2 και 9 Μαρτίου 2011 στην Κομοτηνή και την Ξάνθη αντίστοιχα. Είχε ως θέμα: «Η τάξη ως πεδίο μύησης του μαθητή στη μαθηματική σκέψη: διαχείριση της αλληλεπίδρασης και της επικοινωνίας»
Περισσότερα

4η Επιμόρφωση για το μάθημα των Μαθηματικών
Η τέταρτη επιμόρφωση για το μάθημα των Μαθηματικών έγινε στις 5 και 6 Απριλίου 2011 στην Κομοτηνή και την Ξάνθη αντίστοιχα. Είχε ως θέμα: «Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθηματικά στην τάξη: επιχειρώντας μια πρώτη αποτίμηση»
Περισσότερα 

ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2019
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Kαθηγήτρια του ΕΚΠΑ Θάλεια Δραγώνα

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK