Στη Θράκη υπάρχει σημαντικός αριθμός παιδιών της μειονότητας, τα οποία, αν και σε σχολική ηλικία, βρίσκονται εκτός σχολείου ή φοιτούν, αλλά με ασταθή ή ελλιπή φοίτηση και χαμηλές σχολικές επιδόσεις. Πρόκειται για παιδιά οικογενειών με ιδιαίτερα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα, όπου η φτώχεια και η υποεκπαίδευση είναι κανόνας, από περιοχές όπου κατά κανόνα οι γονείς μετακινούνται σε αναζήτηση εργασίας και λείπουν από το σπίτι ακόμα και για ένα εξάμηνο, και από νοικοκυριά όπου η τακτικότερη πηγή εισοδήματος είναι τα κοινωνικά επιδόματα. Τα συγκεκριμένα παιδιά παρουσιάζουν εξαιρετικά χαμηλές σχολικές επιδόσεις και περιορισμένη ελληνομάθεια, ενώ ελάχιστα κατορθώνουν να ολοκληρώσουν την εννεαετή βασική και υποχρεωτική εκπαίδευση. Το Πρόγραμμα οργανώνει συστηματική και πολυεπίπεδη παρέμβαση με στόχο τη στήριξη αυτών των μαθητών για τον περιορισμό των τάσεων ελλιπούς φοίτησης και πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου. Η παρέμβαση υλοποιείται τόσο εντός σχολείου με ενισχυτικές εκπαιδευτικές δράσεις όσο και στο επίπεδο της κοινότητας με στόχο τη στήριξη των οικογενειών και την ενίσχυση της σύνδεσης με το σχολείο.