Βιβλία
Ανδρούσου Α., Ασκούνη Ν. (επιμ) (2011) Πολιτισμική Ετερότητα και Ανθρώπινα Δικαιώματα: προκλήσεις για την εκπαίδευση, Μεταίχμιο, Αθήνα.
Ανδρούσου Α. (2005), «Πώς σε λένε;» Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση, Gutenberg, Αθήνα.
Ασημακοπούλου Φ. και Χρηστίδου-Λιοναράκη Σ. (2002), Η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, εκδ. Λιβάνη, Αθήνα.
Ασκούνη Ν. (2006), Η εκπαίδευση της μειονότητας στη Θράκη. Από το περιθώριο στην προοπτική της κοινωνικής ένταξης, Αλεξάνδρεια, Αθήνα.
Δανιήλ Χ., Χοντολίδου Ε. (επιμ.) (2015), Προσεχώς Εμείς Μεγαλώνουμε. Μαρτυρίες εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στο πλαίσιο του Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων, Τόπος, Αθήνα. (Δείτε το δελτίο τύπου)
Δραγώνα Θ., Φραγκουδάκη Ά. (επιμ.) (2008), Πρόσθεση, όχι Αφαίρεση, Πολλαπλασιασμός, όχι Διαίρεση. Η μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης, Μεταίχμιο, Αθήνα. (Δείτε τα κείμενα που περιλαμβάνονται στο βιβλίο)
Μπαλτσιώτης Λ., Τσιτσελίκης Κ. (2001), Η μειονοτική εκπαίδευση της Θράκης. Συλλογή Νομοθεσίας – Σχόλια, εκδ. Α. Σάκκουλα, Αθήνα- Κομοτηνή.
Ομοιότητες και διαφορές. Αναζητώντας νέους δρόμους στην εκπαίδευση (2003). Πρακτικά Συνεδρίου (Κομοτηνή, 29-30/11/2002), ΥΠΕΠΘ/EΠEAEK II, Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων, Aθήνα. (Δείτε τα κείμενα που περιλαμβάνονται στο βιβλίο)
Σειρά «Κλειδιά και Αντικλείδια» (υπεύθ. Α. Ανδρούσου) 34 μικρά βιβλία επιμορφωτικά για εκπαιδευτικούς, που βρίσκονται και στον κόμβο www.kleidiakaiantikleidia.net