museduc banner

Από τον Νοέμβριο 2010 σχεδιάστηκε και υλοποιείται μια εντατική παρέμβαση στις εξής περιοχές όπου εμφανίζεται ιδιαίτερη πυκνότητα παιδιών με ασταθή φοίτηση και χαμηλές σχολικές επιδόσεις.

  • στο νομό Ξάνθης, στον οικισμό του Δροσερού. Τα μαθήματα γίνονται στο ΚΕΣΠΕΜ Δροσερού
  • στο νομό Ροδόπης, στον οικισμό του Ηφαίστου και Αλάν Κουγιού. Τα μαθήματα γίνονται στο 4ο Μ/κο και στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής και
  • στο νομό Έβρου, στην περιοχή τέρμα οδού Άβαντος. Τα μαθήματα γίνονται στο ΚΕΣΠΕΜ Αλεξανδρούπολης και σε νηπιαγωγεία της περιοχής.

Οι ενισχυτικές εκπαιδευτικές παρεμβάσεις αφορούν το επίπεδο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγείο και δημοτικό). Περιλαμβάνουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα ΚΕΣΠΕΜ και σε σχολεία (μειονοτικά ή δημόσια) όπου φοιτά μεγάλος αριθμός μαθητών από τους προαναφερθέντες οικισμούς, σε ώρες πρόσθετες του κανονικού σχολικού προγράμματος, αλλά και κατά τις θερινές διακοπές. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες υλοποιούνται από επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς, με υλικό που έχει παραχθεί στο πλαίσιο του Προγράμματος και με έμφαση στη χρήση της τεχνολογίας. Οι παρεμβάσεις οργανώνονται και υλοποιούνται σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τις διευθύνσεις των σχολείων.

Σχολικό έτος 2013-14Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 οργανώθηκαν μαθήματα και δράσεις στήριξης στο ΚΕΣΠΕΜ Δροσερού, στην Ξάνθη. Προσφέρονται μαθήματα ελληνομάθειας και ενίσχυσης επίδοσης σε παιδιά δημοτικού.

Παράλληλα, γίνονται παρεμβάσεις σε δύο Δημοτικά σχολεία, στο 4ο Μ/κο Δ.Σ. Κομοτηνής (Ήφαιστος) και στο 7ο Δημόσιο Δ.Σ. Κομοτηνής (Αλάν Κουγιού) και σε δύο Νηπιαγωγεία, το 24ο και το 9ο Νηπιαγωγεία Αλεξανδρούπολης. Έπειτα από αίτημα γονέων στο 9ο Νηπιαγωγείο Αλεξανδρούπολης προσέρχονται και παιδιά από τα 13ο, 16ο και 19ο Νηπιαγωγεία.

Στα μαθήματα που γίνονταν στα Δημοτικά και στα Νηπιαγωγεία γράφτηκαν 148 παιδιά (93 δημοτικής εκπαίδευσης και 55 προσχολικής ηλικίας). Τα μαθήματα ελληνομάθειας και την επίδοση των παιδιών υποστήριξαν 6 εκπαιδευτικοί δημοτικής εκπαίδευσης, 4 νηπιαγωγοί, 1 κοινωνική λειτουργός και 1 θεατροπαιδαγωγός.

(Δείτε περισσότερα)

Η σχολική χρονιά στο 4ο Μ/κο Δ.Σ. Κομοτηνής και στο 7ο Δημόσιο Δ.Σ. Κομοτηνής μέσα από εικόνες.

Το βιβλίο που γράψαμε: 7ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής.

Για το τέλος της σχολικής χρονιάς οργανώθηκαν μικρές γιορτές στα σχολεία. Οι γιορτές περιλάμβαναν δραστηριότητες που ετοίμασαν τα παιδιά με τους εκπαιδευτικούς του προγράμματος και, σε κάποιες περιπτώσεις, παρουσιάστηκαν με τη συμμετοχή και των εκπαιδευτικών του πρωινού προγράμματος.

(Δείτε περισσότερα)

enisx entaxi

Σχολικό έτος 2012-13

Κατά το σχολικό έτος 2012-13 συνεχίζονται τα μαθήματα ενίσχυσης της ελληνομάθειας και εκπαιδευτικής στήριξης στα ΚΕΣΠΕΜ Δροσερού και Άβαντος, σε δύο δημοτικά σχολεία (7ο Κομοτηνής και 4ο Μειονοτικό Ηφαίστου) και σε πέντε νηπιαγωγεία της Αλεξανδρούπολης (2ο 9ο 10ο 13ο 24ο). Τα μαθήματα απευθύνονται σε παιδιά νηπιαγωγείου και όλων των τάξεων του δημοτικού. Στα σχολεία τα μαθήματα γίνονται μετά τη λήξη του σχολικού προγράμματος. Συνολικά έχουν εγγραφεί 418 μαθητές. Η παρέμβαση του Προγράμματος έχει ενισχυθεί κατά το τρέχον σχολικό έτος 2012-13 από την εθελοντική συμμετοχή 45 φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του ΔΠΘ οι οποίοι/ες παρέχουν πρόσθετη διδακτική στήριξη σε μαθητές. Τα μαθήματα πρόσθετης στήριξης γίνονται στο ΚΕΣΠΕΜ Αλεξανδρούπολης σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και στον Ήφαιστο στο χώρο του παλιού δημοτικού ιατρείου. Τα μαθήματα στον Ήφαιστο οργανώνονται σε συνεργασία με κοινωνικούς λειτουργούς-συνεργάτες του Προγράμματος, γίνονται σε καθημερινή βάση τις απογευματινές  ώρες  (16.00-19.00) και απευθύνονται σε 35 μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

 

KESPEM droserou meleti

 

Σχολικό έτος 2011-12

Η παρέμβαση πραγματοποιήθηκε είτε μέσα στα σχολεία είτε στους χώρους των ΚΕΣΠΕΜ Δροσερού (Ξάνθη) και Άβαντος (Αλεξανδρούπολη). Ο αριθμός των εγγεγραμμένων μαθητών έφτασε τους 478.
(Δείτε περισσότερα)

Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες συνεχίστηκαν οι εκπαιδευτικές δράσεις στα ΚΕΣΠΕΜ Δροσερού και Αλεξανδρούπολης. Η παρέμβαση είχε 3 βασικούς άξονες

  • Μαθήματα ελληνικής γλώσσας για παιδιά δημοτικού
  • Μαθήματα προετοιμασίας για το Γυμνάσιο που απευθύνονταν τόσο σε αποφοίτους δημοτικού όσο και σε μετεξεταστέους μαθητές γυμνασίου και
  • Παιδαγωγικές δραστηριότητες για νήπια

(Δείτε περισσότερα)

Σχολικό έτος 2010-11

Οργανώθηκε ενισχυτική παρέμβαση σε νηπιαγωγεία (2ο, 9ο, 10ο, 13ο και 24ο Αλεξανδρούπολης) και δημοτικά σχολεία (7ο, 9ο Δ.Σ και 4ο Μ/Κ Κομοτηνής, 2ο, 15ο, 20ο Δ.Σ. και 2ο Μ/Κ Ξάνθης, 9ο,11ο,12ο Δ.Σ. και Μειονοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης). Στις ενισχυτικές δραστηριότητες πήραν μέρος 705 μαθητές/τριες.

 

 

 

ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2019
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Kαθηγήτρια του ΕΚΠΑ Θάλεια Δραγώνα

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK