museduc banner

Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών στο μάθημα της Ιστορίας

Το διάστημα 2002-04 έγιναν επτά επιμορφωτικές συναντήσεις με εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Θράκη (Ξάνθη και Κομοτηνή) με αντικείμενο το μάθημα της ιστορίας. Κατά την περίοδο 2005-07 έγιναν αντίστοιχα τέσσερις επιμορφωτικές συναντήσεις οι οποίες είχαν το εξής περιεχόμενο:

  • Θέματα Μεθοδολογίας της Ιστορίας και πρακτικά ζητήματα Διδακτικής της Ιστορίας.

  • Εργαστήριο με θέμα τη χρήση των ιστορικών χαρτών στη διδακτική της Ιστορίας.

  • Εργαστήριο με θέμα τις Δραστηριότητες : παιγνίδι, άσκηση, εικόνα.

  • Εργαστήριο με θέμα τις Πηγές : οργάνωση μαθήματος με βάση κείμενα /αποσπάσματα από πρωτογενές υλικό.

Κατά την περίοδο 2005-07 η επιμόρφωση είχε ως βάση το εκπαιδευτικό υλικό που παρήγαγε το Πρόγραμμα μετά την αναμόρφωση της ύλης σύμφωνα με τις υποδείξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Στόχος της επιμόρφωσης ήταν να εξοικειωθούν οι εκπαιδευτικοί με τη λογική και τη χρήση του προτεινόμενου υλικού για την διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας της Α΄ Γυμνασίου και να καταγραφούν οι απόψεις, αντιδράσεις και προτάσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με το συγκεκριμένο υλικό.

 

 

ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2019
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Kαθηγήτρια του ΕΚΠΑ Θάλεια Δραγώνα

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK