museduc banner

Publications by Researchers, Scholars, and Professionals who have worked for the Program for the Education of Muslim Children

 

Books (in Greek)

 

Androussou, A. & Askouni, N., (eds.) (2011), Πολιτισμική Ετερότητα και Ανθρώπινα Δικαιώματα: προκλήσεις για την εκπαίδευση [Cultural Diversity and Human Rights: Challenges for Education]. Athens: Metaixmio.

 

Androussou, A. (2005), «Πώς σε λένε;» Διεργασίες μιας επιμορφωτικής παρέμβασης στη μειονοτική εκπαίδευση ["What's Your name?" The Workings of a Training Intervention in Minority Education]. Athens: Gutenberg.

 

Androussou, A. (series editor) (2002-2004), Σειρά «Κλειδιά και Αντικλείδια» [The Keys and Master-Keys Series]. Thirty-four training booklets intended primarily for teachers. The texts of all the booklets are accessible on the web, at www.kleidiakaiantikleidia.net

 

Askouni, Ν. (2006), Η εκπαίδευση της μειονότητας στη Θράκη. Από το περιθώριο στην προοπτική της κοινωνικής ένταξης [The Education of the Minority in Thrace: From the Margins to the Prospects of Social Integration]. Athens: Alexandria Publ.

 

Assimacopoulou, F. and Hristidou-Lionaraki, S., (2002), Η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και οι ελληνοτουρκικές σχέσεις [The Muslim Minority of Thrace and the Greek-Turkish Relations]. Athens: Livanis Publ.

 

Baltsiotis, L. & Tsitselikis, K. (2001), Η μειονοτική εκπαίδευση της Θράκης. Συλλογή ΝομοθεσίαςΣχόλια [The Minority Education of Thrace: An Annotated Compilation of Related Laws]. Athens & Komotini: Sakkoulas Publ

 

Dragonas, Th. & Frangoudaki, A. (eds.) (2008), Πρόσθεση, όχι Αφαίρεση, Πολλαπλασιασμός, όχι Διαίρεση. Η μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης  [“Addition, Not Subtraction; Multiplication, Not Division": A Reformist Intervention in the Education of the Minority of Thrace]. Athens: Metaixmio. (Click here to see the texts included in the book)

 

Ομοιότητες και διαφορές. Αναζητώντας νέους δρόμους στην εκπαίδευση [Similarities and Differences: Seeking New Ways in Education] (2003), proceedings of the conference that took place in Komotini, on Nov. 29-30, 2002. Athens: Min. of Education/EPEAEK II (Operational Program for Education and Initial Vocational Training II), Project for the Education of Muslim Children. (Click here to see the texts included in the book)

ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2019
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Kαθηγήτρια του ΕΚΠΑ Θάλεια Δραγώνα

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. Accessing our website, you agree that we can use these types of cookies.

OK