museduc banner

Εσωτερική αξιολόγηση των ενισχυτικών μαθημάτων σε μαθητές που εμφανίζουν χαμηλή επίδοση /ασταθή φοίτηση (2010-13)

Η οργάνωση, η πορεία υλοποίησης και τα αποτελέσματα των μαθημάτων ενίσχυσης της ελληνομάθειας και της επίδοσης των παιδιών της μειονότητας που εμφανίζουν ασταθή φοίτηση και χαμηλά σχολικά αποτελέσματα καταγράφονται αναλυτικά και αξιολογούνται στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης του Προγράμματος για την περίοδο 2010-13.

• Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης της ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές με χαμηλή επίδοση και ασταθή φοίτηση (2010-13)

Παραρτήματα

Παράρτημα 1: Οδηγός εκπαιδευτικών - Μαθήματα για παιδιά δημοτικού

Παράρτημα 2: Οδηγός εκπαιδευτικών - Μαθήματα για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Παράρτημα 3: Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των μαθημάτων για μαθητές Ε΄και Στ΄ Δημοτικού

Παράρτημα 4: Στατιστικά στοιχεία για τη φοίτηση των μαθητών 2011-2013

Παράρτημα 5: Ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση της επιμόρφωσης από τους εκπαιδευτικούς

Παράρτημα 6: Έντυπο αρχικής και τελικής αξιολόγησης του επιπέδου ελληνομάθειας των μαθητών

Παράρτημα 7: Συνολική αξιολόγηση της πορείας των μαθητών της δράσης (2011-2013)

ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2018
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών της Αγωγής και καθηγήτρια του ΕΚΠΑ: Θάλεια Δραγώνα

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK