Διδακτορικές διατριβές
Αμπάτη, Α. (2009) Στρατηγικές μάθησης της ελληνικής γλώσσας: ανάλυση λαθών και διδακτική παρέμβαση, ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Πατρών. Επίβλεψη: Ά.Ιορδανίδου. 
Ζωγραφάκη, Μ. (2011) Κοινωνικές πορείες γυναικών από τη μειονότητα της Θράκης. Ο ρόλος της εκπαίδευσης, ΤΕΑΠΗ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίβλεψη: Ά. Φραγκουδάκη.
Μάγος, Κ. (2004) Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διαχείριση εθνοπολιτισμικών διαφορών: Η περίπτωση των πλειονοτικών εκπαιδευτικών στα Μειονοτικά Σχολεία της Θράκης, ΤΕΑΠΗ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίβλεψη: Θ.Δραγώνα. 
Μάντζαρη, Ε. (2011) Μονόγλωσσα ελληνικά παιδαγωγικά λεξικά: ζητήματα σχεδιασμού και διδακτικής αξιοποίησης, ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Πατρών. Επίβλεψη: Ά.Ιορδανίδου.
Παπαδόπουλος, Χ. (2005) "Γιατί δε μαθαίνουν;": Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το ρόλο τους και την επίδοση των μαθητών/τριών στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης, ΤΕΑΠΗ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίβλεψη: Ά. Φραγκουδάκη.
 
                                                                     
                                                                     
                                                                     
             
            