Εθελοντική επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 2017-17

Κατά το σχολικό έτος 2017-18 το Πρόγραμμα σχεδίασε μια σειρά επιμορφωτικών δράσεων που απευθύνονται στο γενικό πληθυσμό των εκπαιδευτικών απαντώντας σε αίτημα των εκπαιδευτικών, των σχολικών συμβούλων, των στελεχών της εκπαίδευσης και του Υπουργείου Παιδείας.

  • Για τους εκπαιδευτικούς της Α/βάθμιας εκπαίδευσης σχεδιάστηκε ένας επιμορφωτικός κύκλος εστιασμένος στα γλωσσικά μαθήματα. Περιλαμβάνει τρεις θεματικούς άξονες με θεωρητικό και βιωματικό περιεχόμενο, απευθύνεται σε δασκάλους και νηπιαγωγούς και πραγματοποιήθηκε εκ περιτροπής και στους δύο νομούς, με τη συνεργασία των σχολικών συμβούλων και των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης και Ξάνθης.

    epim 2018

Θεματικοί άξονες και πρόγραμμα επιμορφώσεων

1. Νέες τάσεις στη διδασκαλία της γλώσσας: Στρατηγικές εκμάθησης της δεύτερης/ξένης γλώσσας (Επιστημονική υπεύθυνη: Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης)
24 Ιανουαρίου 2018, Κομοτηνή: η επιμόρφωση απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων.
14 και 15 Φεβρουαρίου 2018 Ξάνθη στις για όλους τους εκπαιδευτικούς
28 Φεβρουαρίου 2018, Κομοτηνή: η επιμόρφωση απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς των δημοσίων σχολείων.

2. Πρώτη Ανάγνωση και Γραφή: ανιχνεύοντας την εμβέλεια διδακτικών πρακτικών για την προώθηση του γραμματισμού όλων των παιδιών (Επιστημονική υπεύθυνη: Χαράς Δαφέρμου, επίκουρη καθηγήτρια στο Εθνικό & Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών)
2 Μαρτίου 2018, Ξάνθη.
10 Μαρτίου 2018, Κομοτηνή.

epim 2018 1 1epim 2018 1 2

3. Το παιδικό βιβλίο στο Δημοτικό Σχολείο: κριτήρια επιλογής, παιδαγωγική αξιοποίηση, δραστηριότητες για τους μαθητές
(Επιστημονικές υπεύθυνες: Βενετία Αποστολίδου, καθηγήτρια, και Ελένη Χοντολίδου, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσσαλονίκης)
22 Μαρτίου 2018, Ξάνθη.
23 Μαρτίου 2018, Κομοτηνή.

Βασική επιδίωξη των παραπάνω επιμορφωτικών συναντήσεων είναι να παρέχουν στους εκπαιδευτικούς θεωρητικά και μεθοδολογικά εργαλεία, αλλά και παραδείγματα διδακτικών πρακτικών για την υποστήριξη της μαθησιακής εξέλιξης όλων των παιδιών. Ο συνολικός αριθμός των εκπαιδευτικών που παρακολούθησαν την επιμόρφωση ανέρχεται σε 180 άτομα.

ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2018
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών της Αγωγής και καθηγήτρια του ΕΚΠΑ: Θάλεια Δραγώνα

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK