museduc banner

Το εκπαιδευτικό υλικό

Τα βιβλία και το συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στα μειονοτικά σχολεία είναι, κατά τάξη, τα ακόλουθα:

b dim glvssa A1b dim glvssa A2

Α' τάξη:

  1. Πατημασιές
  2. Πού είναι ο Φασαρίας;
  3. Πάμε στην αγορά
  4. Καλό ταξίδι
  5. Οδηγίες δασκάλου

b dim glvssa B1b dim glvssa B2

Β' τάξη:

  1. Μια μέρα στο δάσος 
  2. Ο Θωμάς φεύγει 
  3. Μια μέρα στη θάλασσα 
  4. Τετράδιο ασκήσεων 1 
  5. Τετράδιο ασκήσεων 2 
  6. Οδηγίες δασκάλου

b dim glvssa C1b dim glvssa C2

Γ' τάξη:

  1. Ο κρυμμένος θησαυρός 
  2. Τζεσούρ και Τζαρτζούρ 
  3. Μια φορά και έναν καιρό (τεύχος 1) 
  4. Μια φορά και έναν καιρό (τεύχος 2) 
  5. Μια φορά και έναν καιρό (τεύχος 3) 
  6. Τετράδιο ασκήσεων 1 
  7. Τετράδιο ασκήσεων 2 
  8. Οδηγίες δασκάλου

b dim glvssa D1b dim glvssa D2

Δ' τάξη: 

  1. Ηλιο-ιστορίες 
  2. Χιονο-ιστορίες 
  3. Συννεφο-ιστορίες 
  4. Τετράδιο ασκήσεων 1 
  5. Τετράδιο ασκήσεων 2 
  6. Τετράδιο ασκήσεων 3 
  7. Οδηγίες δασκάλου

b dim glvssa E1b dim glvssa E2

Ε' τάξη:

  1. Περίπατοι με τις λέξεις (Βιβλίο 1) 
  2. Περίπατοι με τις λέξεις (Βιβλίο 2) 
  3. Περίπατοι με τις λέξεις (Βιβλίο 3) 
  4. Τετράδιο ασκήσεων 1 
  5. Τετράδιο ασκήσεων 2 
  6. Τετράδιο ασκήσεων 3 
  7. Οδηγίες δασκάλου

b dim glvssa F1b dim glvssa F2

ΣΤ' τάξη

  1. Ταξίδια με λόγια (βιβλίο 1) 
  2. Ταξίδια με λόγια (βιβλίο 2) 
  3. Ταξίδια με λόγια (βιβλίο 3) 
  4. Τετράδιο ασκήσεων 1 
  5. Τετράδιο ασκήσεων 2 
  6. Τετράδιο ασκήσεων 3 
  7. Οδηγίες δασκάλου

Νέο εξώφυλλο υποστηρικτικού υλικού
Ενισχυτική Γλώσσα Δημοτικού (πρόλογος)
Ενισχυτική Γλώσσα Δημοτικού (Διδακτικοί στόχοι)
Υποστηρικτικό Υλικό Α & Β Δημοτικού
Υποστηρικτικό Υλικό Γ, Δ, Ε & ΣΤ Δημοτικού

 

Κατά την πρώτη φάση του Προγράμματος (1997-2000) είχαν παραχθεί τα παρακάτω εκπαιδευτικά υλικά, τα οποία πλέον δεν τυπώνονται από τον ΟΕΔΒ.

  • Γραφή και ανάγνωση Α-Θ, Ι-Π, Ρ-ΟΥ (3 τεύχη)
  • Γραφή και Ανάγνωση ΜΠ-ΕΥ
  • Προφορικές γλωσσικές δραστηριότητες για Α’ και Β’ τάξη
  • Γλωσσικές δραστηριότητες, προφορικές και γραπτές, για Β’ έως ΣΤ’ τάξη
ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2019
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Kαθηγήτρια του ΕΚΠΑ Θάλεια Δραγώνα

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK