museduc banner

504954

Κείμενα
Α. Διδακτική Μεθοδολογία

1. Αβδελά Έ., Διδάσκοντας ιστορία.
2. Ανδρούσου Α., Κίνητρο στην εκπαίδευση.
3. Αποστολίδου Β., Ανάγνωση και ετερότητα.
4. Δημητρίου Α., Λαγοπούλου Β., Νικολάου Β., Εμψύχωση στη τάξη (Α΄ και Β΄ μέρος)
5. Ζωγραφάκη Μ., Κοινωνικό πλαίσιο και διδακτική πράξη.
6. Ιορδανίδου Ά., Σφυρόερα Μ., Η επικοινωνιακή προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος.
7. Κουτσούρη Ά., Δημιουργικές δραστηριότητες και διαδικασίες μάθησης.
8. Mάγος Κ., Για τη μέθοδο project.
9. Σακονίδης Χ., Μαθαίνοντας και διδάσκοντας μαθηματικά.
10. Σφυρόερα Μ., Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης.
11. Σφυρόερα Μ., Διαφοροποιημένη παιδαγωγική.
12. Σφυρόερα Μ., Η επεξεργασία της εικόνας στη σχολική τάξη.
13. Σφυρόερα Μ., Το λάθος ως εργαλείο μάθησης και διδασκαλίας.
14. Τσελφές Β., Φυσικές Επιστήμες: Διδασκαλία και εκπαίδευση.
15. Τσιρίδης Π., Μουσική στο σχολείο.
16. Χοντολίδου Ε., Διδασκαλία και αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών.
17. Χοντολίδου Ε., Διδασκαλία σε ομάδες.
18. Χοντολίδου Ε., Η επανατροφοδότηση των μαθητών στα γραπτά τους κείμενα.

Β. Κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο της εκπαίδευσης
19. Ασκούνη Ν., Κοινωνικές ανισότητες στο σχολείο.
20. Δραγώνα Θ., Οικογένεια και σχολείο.
21. Δραγώνα Θ., Στερεότυπα και προκαταλήψεις
22. Κούρτη Ε., Η μη λεκτική επικοινωνία στο σχολείο.
23. Πλεξουσάκη Έ., Πολιτισμός και σχολείο.
24. Τσιτσελίκης Κ., Η μειονοτική εκπαίδευση της Θράκης.
25. Φραγκουδάκη Ά., Γλώσσα του σπιτιού και γλώσσα του σχολείου.
26. Φραγκουδάκη Ά., Η εθνική ταυτότητα, το έθνος και ο πατριωτισμός.
27. Φραγκουδάκη Ά., Η ικανότητα του λόγου και η γλωσσική διδασκαλία.

Γ. Ταυτότητες και Ετερότητες

28. Ανδρούσου Α., Ασκούνη Ν., Ετερογένεια και σχολείο.
29. Δημητρίου Α., Λαγοπούλου Β., Πετρίδης Τ., «Εμείς» και οι «άλλοι»: εμπειρίες εκπαιδευτικών.
30. Δραγώνα Θ., Ταυτότητα και εκπαίδευση.
31. Μανουσοπούλου Ά., Επικοινωνία και ταυτότητες σε μια πολύγλωσση οικογένεια.
32. Μπαλτσιώτης Λ., Γλωσσική ετερότητα στην Ελλάδα.
33. Χοντολίδου Ε., Ταυτότητες και λογοτεχνία στο σχολείο.

Εκτός κατηγοριών
34. Ανδρούσου Α., Πανούτσος Α., Δημιουργώντας γέφυρες.

ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2019
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Kαθηγήτρια του ΕΚΠΑ Θάλεια Δραγώνα

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK