museduc banner

Αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής

Η οργάνωση, το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής των εκπαιδευτικών υλικών του Προγράμματος σε γυμνάσια των νομών Ξάνθης και Ροδόπης καταγράφονται αναλυτικά και αξιολογούνται στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης του Προγράμματος για την περίοδο 2010-13.

· Συνολική έκθεση αξιολόγησης των αποτελεσμάτων της πιλοτικής εφαρμογής των εκπαιδευτικών υλικών (Δεκέμβριος 2011 - Μάιος 2013)

Εκθέσεις αξιολόγησης της πιλοτικής εφαρμογής των εκπαιδευτικών υλικών ανά μάθημα

· Έκθεση αξιολόγησης για το μάθημα της Λογοτεχνίας

· Έκθεση αξιολόγησης για το μάθημα της Ιστορίας

· Έκθεση αξιολόγησης για το μάθημα των Φυσικών Επιστημών

 

Η πιλοτική εφαρμογή των εκπαιδευτικών υλικών του Προγράμματος για την εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη σε Γυμνάσια των Νομών Ξάνθης και Ροδόπης οδήγησε στην παραγωγή πρωτότυπων διδακτικών σεναρίων, τα οποία αποτελούν ολοκληρωμένες διδακτικές προτάσεις.

Τα σενάρια είναι παραδειγματικές διδασκαλίες σχεδιασμένες επί χάρτου που είτε έχουν πραγματοποιηθεί είτε προτείνεται να πραγματοποιηθούν από τους εν ενεργεία και όχι από εξιδανικευμένους εκπαιδευτικούς.

Κάθε σενάριο περιλαμβάνει το περιεχόμενο της διδασκόμενης ενότητας, τους σκοπούς, τη συμβατότητα με το ισχύον Αναλυτικό Πρόγραμμα του μαθήματος, τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν, το εκπαιδευτικό υλικό (έντυπο, ηλεκτρονικό ή άλλο), αναλυτική παρουσίαση των επιμέρους φάσεων της διδακτικής διαδικασίας και τις μορφές αξιολόγησης των μαθητών και μαθητριών.

pilotiki3

 

Δείτε εδώ:
Α) Αναλυτική παρουσίαση της Πιλοτικής εφαρμογής ανά μάθημα:
Ελένη Χοντολίδου, Πιλοτική εφαρμογή του μαθήματος της λογοτεχνίας
στο πλαίσιο του Προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων

Β) Ορισμένα από τα διδακτικά σενάρια που δημιούργησαν οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή

Για το μάθημα της Λογοτεχνίας
- Μαρία Αλεξίου, Στάσεις ζωής στα ποιητικά κείμενα: Όσο μπορείς του Κ. Π. Καβάφη (Γ' γυμνασίου)
- Ελπινίκη Μουτίδου, Το ταξίδι στη λογοτεχνία: πραγματικότητα και ουτοπία (Β' γυμνασίου)
- Ζωή Μπάρμπα, Το Ταξίδι εμπειρία ζωής και εμπειρία ανάγνωσης (Β' γυμνασίου)
- Φωτεινή Νεστορίδου, Η σχολική ζωή μέσα από τα κόμικς (Α' γυμνασίου)
- Αντώνης Στεργίου, Η ουτοπία της επιστροφής: Η τελευταία αρκούδα του Πίνδου του Δημήτρη Χατζή (Γ' γυμνασίου)
- Ελένη Χατζή, Πορτρέτα μαθητών χτες και σήμερα (Γ' γυμνασίου)

 

ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2019
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Kαθηγήτρια του ΕΚΠΑ Θάλεια Δραγώνα

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK